Moje luxusní já

Přihlásit se | Žádost o registraci

Přihlásit se | Žádost o registraci

Často kladené otázky

Registrace, půjčení kabelky

Chci si pronajmout kabelku, co mám udělat?

Pronajmout kabelku si mohou pouze klientky se schválenou registrací.  Pokud máte zájem o naše služby, zašlete nám žádost o registraci. V pravém horním rohu naleznete odkaz „Žádost o registraci“, kde vyplňte všechny požadované osobní údaje, nahrajte přední a zadní stranu občanského průkazu a selfie fotografii a vyčkejte na vyřízení žádosti.

Proč musím do žádosti o registraci nahrávat občanský průkaz?

Občanský průkaz je nezbytně nutný pro ověření Vaší totožnosti. Nepůjčujeme knihy, ale drahé předměty v hodnotách vyšších desetitisíců. Představte si půjčovnu svatebních šatů či aut – ani tam by Vám své zboží nepůjčili pouze “na dobré slovo”. Doklady nejsou archivovány, po ověření jsou likvidovány. Více naleznete v informacích o zpracování osobních údajů.

Proč musím do žádosti o registraci nahrávat selfie fotografii?

Fotografie nebude nikde zveřejněna, ani nebude součástí Vašeho uživatelského účtu. Slouží pouze pro druhotné ověření totožnosti a shody s občanským průkazem. Fotografie nejsou archivovány, po ověření jsou likvidovány. Více naleznete v informacích o zpracování osobních údajů.

Jak nakládáte s mými osobními údaji?

Podrobné informace o nakládání s osobními údaji naleznete ve všeobecných obchodních podmínkách.

Proč musím čekat na schválení registrace?

V rámci posouzení žádosti o registraci ověřujeme shodu s obchodními podmínkami, abychom mohli dlouhodobě zajišťovat úplné a kvalitní služby pro naše klientky.

Jak dlouho musím čekat na vyřízení žádosti o registraci?

Žádost o registraci vyřizujeme co nejdříve, nejpozději do tří pracovních dnů.

Jak se dozvím, že byla má registrace vyřízena?

Informaci o vyřízení registrace Vám zašleme emailem na emailovou adresu uvedenou v žádosti. Může se stát, že email od nás skončí ve spamu či v hromadných emailech, doporučujeme proto pravidelně kontrolovat i tyto složky.

Žádost o registraci mi byla zamítnuta, co mám teď dělat?

Pokud Vám byla žádost o registraci zamítnuta, nesplňujete naše obchodní podmínky a naše služby Vám tak nemůžeme nabídnout.

Co když potřebuji změnit osobní údaje v registraci, například kvůli přestěhování se?

Kontaktuje nás na info@mojeluxusnija.cz s vysvětlením, co a proč potřebujete změnit.

Platba

Jakým způsobem probíhá platba za pronájem kabelky?

Platba probíhá bankovním převodem. Po dokončení a odeslání rezervace Vám bude vygenerovaný QR kód k provedení platby, případně naleznete v souhrnu rezervace veškeré platební údaje k provedení převodu. Všechny informace obdržíte také v potvrzovacím emailu.

 

Jaká je cena za pronájem kabelky?

Cena za pronájem kabelky se liší podle toho, na jak dlouho si chcete kabelku pronajmout a podle toho, o jaký model se jedná. Každá kabelka má ceny uvedeny přímo ve své produktové sekci, stačí si projít naši nabídku kabelek.

Proč je k ceně připočítávána kauce?

Vratná kauce slouží k zajištění nechtěného zašpinění či poškození kabelky. Kauce je automaticky připočtena po vložení rezervace do košíku. Po vrácení kabelky je tato kauce vrácena buď v plné výši, anebo je ponížena o předmětnou částku potřebnou na uvedení kabelky do původního stavu.

Jaká je výše kauce?

Výše kauce se liší podle toho, o jaký model se jedná. Je vždy uvedena u přímo u kabelky ještě před vložením do košíku, stačí se podívat na naši nabídku kabelek.

Doručení

Jak mi bude kabelka doručena?

Kabelku doručí kurýr přímo do Vašich rukou na adresu, kterou jste zadala do žádosti o registraci jako adresu pro doručování kabelek. Je nezbytně nutné, abyste si tento den přizpůsobila tak, abyste byla k dispozici pro převzetí zásilky. Zásilku není možné nikam uložit a vyzvednout později – jsme vázáni navazujícími rezervacemi ostatních klientek. 

Kdy mi bude kabelka doručena?

Kabelka Vám bude doručena jeden den před zvoleným rezervačním obdobím. Je nezbytně nutné, abyste si tento den přizpůsobila tak, abyste byla k dispozici pro převzetí zásilky. Zásilku není možné nikam uložit a vyzvednout později – jsme vázáni navazujícími rezervacemi ostatních klientek. 

Co mám dělat, až mi bude kabelka doručena?

Ponechejte si veškeré obalové materiály, ve kterých jste zásilku přijala – po skončení rezervace ji budete vracet stejným způsobem.

Doručení nám potvrzovat nemusíte, budeme informováni přímo přepravní společností.

Co mám dělat, když mi kabelka nedorazí?

Pokud Vám kabelka nedorazí v první den zvoleného rezervačního období, neprodleně nás kontaktujte a my zjistíme u přepravní společnosti, kde se stala chyba.

Co mám dělat, když kurýr přiveze viditelně poškozenou zásilku?

Viditelně poškozenou zásilku je nejlepší od kurýra nepřebírat a nechat zaslat zpět, my se tak můžeme kompletně postarat o reklamaci zásilky.

Pokud jste od kurýra poškozenou zásilku přebrala, udělejte před jejím otevřením důslednou fotodokumentaci poškození zásilky a dejte nám neprodleně vědět abychom se domluvili na dalším postupu.

Vrácení

Jak mám kabelku vrátit?

V poslední den rezervace kabelku se všemi jejími součástmi zabalte do krabice, ve které jste ji přijala. Zásilku je nutné dostatečně zajistit před poškozením, proto doporučujeme zabalit ji stejně, jako když Vám byla doručena.

Ujistěte se, že kabelku vracíte se všemi jejími součástmi – poutka, řemínky, prachový obal ad.

Svozy kurýrem probíhají po 12té hodině podle aktuálních logistických možností. Předání kurýrovi probíhá na stejné adrese, na které Vám byla zásilka předána, tedy na doručování adrese k zasílání kabelek.

Kabelka musí být předána v poslední den rezervace, jedině tak se považuje za vrácenou včas.

Co mám dělat, když jsem kabelku vrátila?

Nemusíte dělat nic, o převzetí zásilky nás bude informovat přímo přepravní společnost.

Jak se dozvím, že jste kabelku přijali zpět?

Jakmile nám kabelka dorazí, budeme Vás informovat emailem.

Co když kabelku vrátím pozdě?

Za pozdní vrácení kabelky Vám bude z kauce stržena sankce, sankční ceník naleznete v obchodních podmínkách.

Berte na vědomí, že pozdní vrácení kabelky narušuje náš plynulý chod, omezuje ostatní klientky s již zaplacenou rezervací a silně tak degraduje naši dobrou pověst. Za pozdní vrácení kabelky proto může dojít k nevratné deaktivaci Vašeho účtu, po které již nebudete moci naše služby využívat.

Kabelka je považována za vrácenou včas, pokud byla předána kurýrovi v poslední den rezervace. Za následné zpoždění zaviněné přepravní společností nenesete samozřejmě žádnou odpovědnost.

Nehody

Co se stane, když kabelku ušpiním či poničím?

Nesnažte se o její čištění či opravu, neodborná péče může mnohdy nadělat ještě více škod! Kabelku nám vraťte standardním způsobem a my se následně odborně postaráme o její navrácení do původního stavu. Vynaložená částka Vám bude stržena z kauce.

Jak se posuzuje poškození kabelky?

 Za nadměrné znečištění se považuje stav, kdy není možné kabelku v daném stavu pronajmout další klientce, tedy jednoduché průběžné očištění/ošetření nestačí.

Před každým půjčením pořizujeme fotodokumentaci kabelky a po každém vrácení provádíme pečlivou kontrolu. Běžné opotřebení způsobené běžným užíváním je přirozené a není na něho brán zřetel. Jedná se především o přirozené změny barvy, přirozené známky opotřebení kovů, kování, držadel apod., ochození zipů a dalších typů zavírání, běžné oděrky rohů a okrajů kabelky, přiměřené změny tvaru kabelky způsobené časem ad.

V případě významnějšího poškození, které vyžaduje opravu či profesionální čištění kabelky, Vám strhneme příslušnou částku z kauce.

Co když kabelku ztratím, nebo mi ji někdo ukradne?

Pokud nám kabelku z jakéhokoliv důvodu nevrátíte, budeme po Vás vymáhat její původní cenu. Doporučujeme pro tyto případy mít uzavřenou vhodnou formu pojištění, v případě řešení pojistné události poskytneme veškerou součinnost. V každém případě je nejdůležitější s námi jakoukoliv podobnou situaci ihned komunikovat, proto se nebojte a neprodleně nás kontaktujte, my Vás neukousneme.

Ostatní

Mohu si kabelku pronajmout pro někoho jiného, například jako dárek?

Vzhledem k procesu registrace a obchodním podmínkám nedoporučujeme pronajímat si kabelku pro někoho jiného. Odpovědnost za jakékoliv škody ponesete vždy Vy a veškeré nároky budeme vymáhat na Vás, bez ohledu na to, kdo kabelku doopravdy využíval.

Pokud se i přesto rozhodnete pronajmout si kabelku pro někoho jiného, doporučujeme alespoň pečlivě zvážit spolehlivost a důvěryhodnost dané osoby.

Máte jakýkoliv jiný dotaz? Neváhejte nás kontaktovat zde.